Coaching

A CommUnique coaching szolgáltatásai három területen kísérik ügyfeleink növekedését:
1. A személyes eredményességfejlesztésben
2. Az értékesítési célmegvalósításban
3. Az angol nyelvi kompetenciafejlesztésben

  1. EREDMÉNYESSÉG

A munkatársak saját hangjának a megtalálása legtöbb esetben feloldja az elvárt teljesítmény útjában lévő akadályokat. Segít felszabadítani az egyénekben rejlő potenciált, hogy ki tudják hozni magukból a maximumot. Az erőforrások feltárása történik a folyamatok során, majd az erőforrások kihasználásának módját tudatosítjuk. Itt jön felszínre, mitől csillog igazán a kolléga szeme, és ezt hogyan tudja integrálni a mindennapi tevékenységeibe. A saját hang nem más, mint a személyes adottság-tehetség-képesség; a szenvedély-lelkesedés-motiváció; és az üzleti szükséglet-gazdasági kereslet halmazainak metszete. Ennek a metszetnek a kiaknázásában segít a saját hang coaching. Az erőforrások legjobb kihasználása és a folyamat során szóba kerülő határterületek tudatosítása természetszerűen magával hozza a diszfunkcionális viselkedésminták megváltoztatását is. Munkánk során az ICF által meghatározott coach kompetenciákat és etikai normákat tartjuk szem előtt.

  1. ÉRTÉKESÍTÉS

Az értékesítők coachingja a leggyorsabban eredményt mutató, pénzben mérhető, exponenciális megtérülést hozó coaching folyamat. A célkitűzés során az „A-ból B-be mikorra” modell szerint fogalmazza meg az értékesítő kolléga a vezetőjével közösen a célkitűzést, amelyet a coach támogatásával valósít meg. A folyamat során tudatosítjuk a munkatárs erőforrásait, gátló hiedelmeit és ezek feloldásának módjait. Eddig többek között ilyen célkitűzések sikeres megvalósításában kísértük ügyfeleinket:

„Ötszáz millió forintról egymilliárd forintra növelni a csapat árbevételét hat hónap alatt.” pénzintézet telesales csapat vezetője

 „Száz fölé és száz alá – száz millió forint fölé vinni az árbevételemet, és száz kilogramm alá vinni a súlyomat.” hulladékgazdálkodási megoldásokat értékesítő csapattag

„Az új megrendelők számát huszonötről negyven fölé vinni a következő évben.”– tanácsadó csapat vezetője

  1. ANGOL NYELV

Az angol nyelv magabiztosabb használatát elősegítő coaching folyamat során először beazonosítjuk a coacholt személy jelenlegi nyelvhasználati készségeit és kitűzzük az elérendő célokat, meghatározott időkeretet mellé rendelve. Beazonosítjuk a nyelv munkahelyi használatának specifikus területét és fejlesztjük az adott terület szókincsét, gyakoroljuk az aktív nyelvhasználat szituációit és szükség szerint fejlesztjük az írásbeli és szóbeli készségeket. A fókuszált figyelemnek köszönhetően jelentősen gyorsabb haladás tapasztalható, mint egy általános nyelvtanfolyam során, illetve a tudás azonnal a mindennapi gyakorlatba épül. Szükség esetén dolgozunk a nyelvhasználathoz kapcsolódó gátló hiedelmek feloldásán is. Néhány gyakori gátló hiedelem, amely jól orvosolható egy coaching folyamat során:

 „Nem beszélek ahhoz elég jól, hogy anyanyelvi környezetben megszólaljak.”

„Mindenkinek jobb, ha a csapatból inkább az beszél, aki a legjobban tud.”

„Amíg ilyen nyelvtani hibákat vétek, nem fogják érteni, amit mondok.”

„Nem meggyőző az angolom, ezért nem tűnök professzionálisnak, ha erőltetem.”

„Sokkal jobban kellene ahhoz tudnom angolul, hogy megértsem ezeket a szövegeket.”